maandag 22 augustus 2011

Efteling



Niks is beter als een dagje Efteling toch? Nou dat vind ik dus ook!!
Woensdag 22 augustus ben ik met Ruben, Delia en mijn mama naar de Efteling geweest. We wonen in Friesland dus dat betekend vroeg vertrekken ! 8 uur stapten we in de auto naar Kaatsheuvel. Onderweg niet heel veel gedaan ja heel veel praten over de Efteling Ruben is een mega fan dus die was ons al lekker aan het maken en toen kregen we er nog meer zin in. Onderweg nog even in de Efteling file gestaan (ja file voor de Efteling dan weet je al hoe druk het word) Maar toen zagen we de poorten van de Efteling, helemaal vrolijk stapten we de auto uit en half huppelend liepen we naar de Efteling.  Eenmaal binnen zijn we gelijk naar de vliegende hollander gegaan Ruben zij dat die waarschijnlijk het drukst zou worden. De laatste keer dat ik in de Efteling was was De Vliegende Hollander er nog niet. De Vliegende Hollander had een mega mooie wachtrij en de achtbaan opzich was heel appart eerst over het water en dan ineens achtbaan en nog een keer over het water. Natuurlijk hebben we ook een foto van ons in De Vliegende Hollander.



Na De Vliegende Hollander zijn we naar de overkant gegaan naar Joris en de draak. Die achtbaan heb ik ook nog nooit ingezeten omdat hij ook nog redelijk nieuw is. Joris en de draak is nu echt mijn favoriet super mooie houten achtbaan en echt super snel en het gevoel dat je aan het racen bent HET IS SUPER ! Daarna zijn we Vogelrok ingegaan (die is nog steeds heel leuk) toen was het plan om naar Raveleijn te gaan helaas konden we geen kaartjes meer voor de eerst volgende show krijgen dus zijn we naar de volgende show gegaan. Ondertussen rondgehangen in het Sprookjesbos hier wat foto’s

                                                               Delia Iris en mama

hier was ik verdrietig omdat de schoentjes er niet waren


 EEN DRAAK !!!

Daarna Raveleijn dat was echt een super show helaas werd het verhaal dat bij de show hoort niet vertelt maar Mama Delia en Ruben wisten het verhaal wel dus ik heb het idee dat het voor hun veel leuker was. Daarna zijn we nog snel in de Droomvlucht geweest en de Fata morgana. En toen gingen we naar huis nog even snel langs de souvenir shop geweest en super leuk T-shirt gekocht van roodkapje en Ruben een van holle bolle Gijs.

Het was een Super leuke dag helaas was het wel super druk er moesten mensen parkeren op het weiland naast de Efteling.

Greetz, Iris Visser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten